Hunting and Trading-pakke
Udstyrspakken Jagt & handel (Hunting & Trading) indeholder to nye sæt udstyr med nye udfordringer, der kan låses op i singleplayer-delen af Red Dead Redemption. Køb skydevåben og ammunition til halv pris med Savvy Merchant-udstyret. Saml dobbelt så mange pelse og skind, når du jager med Expert Hunter-udstyret. Pakken gør det også muligt for alle at se de nye multiplayer-figurer, når de bruges af dem, der har købt tilføjelsespakker.