Hunter's Legacy Bundle
Indgyd respekt og spred frygt på tværs af underverdenen med et look inspireret af en af galaksens mest frygtede dusørjægere. Hunter's Legacy-samlingen indeholder kosmetisk indhold til Kay og hendes blaster, Nix, speederen og Trailblazer.