Hunt: Showdown - Zhong Kui
Hunts Zhong Kui DLC har to nye legendariske jægere og en ny legendarisk klinge. - Den navnkundige Zhong Kui (jæger) - den ildevarslende Dead Blessing (jæger) - Blood Orchid (våben) –Zhong Kui nedstammer fra en lang række dæmonjægere, som historisk fejres på det kinesiske nytår som forvisere af onde ånder. Dead Blessing er den mørke spejlvending af et symbol på held, og altid kun et væddemål fra et løfte om en fredelig afslutning. Blood Orchid er en hærdet klinge i den traditionelle kinesiske Dao-stil, pyntet med et flagrende, rødt skærf, der bringer held til den, der bærer det.