Hunt: Showdown 1896 - The Rat
Denne DLC-pakke indeholder en jæger: - The Rat (jæger) "The Rat Der findes to slags mennesker i verden: dem, der lever på den rigtige side af loven, og dem, der lever på den forkerte side. Tona Ramirez tilhørte den anden slags lige fra fødslen, og da hun begravede sin far i en umarkeret grav ved grænsen, arvede hun både hans kælenavn og historien om en mand, der blev berøvet sin formue."