Human: Fall Flat Legacy
I Human: Fall Flat er du Human, den vakkelvorne helt, der drømmer om surreelle steder fyldt med hovedbrud, hvor han skal finde udgangen. Der er mange forskellige løsninger på hovedbruddene, der vil udfordre din kreativitet og sætte opdagelse og nytænkning i centrum,når alle dine idéer kan bruges! VAKKELVORN PARKOUR – Human kan gå (næsten), trække, skubbe, bære, klatre, smadre og interagere med genstande! Din første sjove opgave bliver at mestre hans bevægelser. LOKALT SAMARBEJDE I SOFAEN – samarbejd med en ven eller et familiemedlem om at opnå mål, eller kast rundt med hinanden på vanvittige måder. ONLINE MULTIPLAYER-KAOS MED Human'ER – tuml ind i eller opret en offentlig lobby. Invitér dine venner, og nyd synet af otte klodsede Human'er, der tumler rundt og vælter. Få nye muligheder med flere hænder, eller skab mere venskabeligt kaos! Otte Human'er, der bliver slynget af sted i katapult, er bare noget helt specielt! TILPASNING – Humans garderobe indeholder en masse tossede kostumer – klæd dig ud som byggearbejder, hund, turist, astronaut, ninja ... Du kan vælge mellem hoved, over- og underkrop eller endda skifte farve på det! Skab din Human, som du vil have ham. SURREELLE LANDSKABER – udforsk de ni åbne baner, der overholder fysikkens love. Interager med næsten alle genstande i spillet, gå derhen, hvor du vil – verden er din legeplads.