House Flipper 2 - Sakura DLC
KIRSEBÆRTRÆERNE BLOMSTRER… Foråret er kommet, og udsigten er fantastisk! Nu kan du fejre sakurablomsterne hele året med et bredt udvalg af smukke, vidt forskellige genstande inspireret af japansk kultur. Fra klassiske papirvægge til Japandi-møbler, fra traditionel malekunst og keramik til tjekkede badeværelser … dette er din chance for at lege med nye arkitektoniske stilarter eller slappe af, mens du designer den perfekte zenhave! …MENS ÅRSTIDERNE SKIFTER IGEN… Tag med os til Akamatsu-dalen, en lille, hyggelig by inspireret af det japanske landskab. Engang var regionen velstående, men tiderne har været hårde de seneste tyve år … Alligevel mener mange, at de bedste år stadig venter forude! Med både gamle og nye indbyggere, der leder efter et sted at bo, eller drømmer om at åbne en forretning i området, kan dette være det helt rette tidspunkt at investere din tid og indsats i de unikke, forsømte bygninger. …JEG TÆNKER PÅ DIG Du ankommer til Japan efter en invitation fra en gammel ven, som ønsker at samarbejde med dig, mens hun starter sin indretningsvirksomhed. Men det er kun begyndelsen – i så lille en by kender alle hinanden, og du vil måske snart opdage, hvor stor betydning dit arbejde har for lokalsamfundet. Bliv klogere på traditionel japansk arkitektur, og få feedback fra nu endnu mere meningsstærke købere, mens du kaster dig ud i en række renoveringsprojekter, du ikke har prøvet før. HVAD ER DET NYE? - 5 opgaver, der spænder fra et hyggeligt tehus til en forladt folkeskole - 5 karakteristiske japanske huse at renovere - 5 nye købere med interesse for traditionel japansk arkitektur - Et japansk landmiljø med udsigt til Mt. Fuji i forårsstemning - Papirvægge og -vinduer! - Over 600 japansk inspirerede genstande, herunder møbler, planter, dekorationer og meget mere! - Nye samleobjekter at være på udkig efter - 3 detaljerede trækonstruktioner - Og overraskende nye bedrifter :)