Fra et af 70'ernes mest populære programmer kommer denne Chevrolet Bel Air-sportsvogn fra 1956 er et af det forrige århundredes ikoner og en sand amerikansk klassiker. Man får en følelse af frihed og en trang til at rejse af at se på den. Og den har masser at byde på i et racerløb. En fornem skønhed med rent, hvidt interiør og et rent, sort karosseri, sofistikerede detaljer, kromkofangere, lys og de ikoniske hvidkantede dæk. Ikke overraskende er sort og hvid også det ternede flags farver, og med Chevy 1956 bliver du altid den første, der ser det! Føj dette skønne mesterværk til din samling nu!