Horror Tale 2: Samantha
Start et skræmmende eventyr, og vær den første til at løse alle mysterierne i dette gyserspil! Du bliver nødt til at fordybe dig i et nervepirrende og spændende eventyr sammen med hovedpersonerne! Børn har været forsvundet i lang tid i Lakewitch, og det er din skæbne at løse dette uhyggelige mysterium. Hvem er kidnapperen, og hvorfor gør han det? Hvor forsvinder børnene hen, og hvordan redder man dem? Du kan løse alle gåderne og finde ud af svarene ... hvis du ikke bliver bange! I denne del af vores gyser møder du Samantha og forsøger at komme ud af fængslet sammen med hende. Du vil lære nye hemmeligheder om den frygtelige kidnapper at kende, som vil føre dig til nye skræmmende opdagelser. På vejen mod dit mål venter der dig gåder, iskolde øjeblikke af frygt, uventede drejninger og masser af sjov! Historien vil udvikle sig hurtigt og meget uforudsigeligt. Dette gyserspil er et spændende, sjovt og skræmmende eventyr til 90'ernes Amerika!