Horror Tale 1: Kidnapper
I dette gyserspil bliver du nødt til at fordybe dig i et spændende og spændende eventyr sammen med hovedpersonerne! Børn har været savnet i lang tid i Lakewitch, og du er bestemt til at løse dette uhyggelige mysterium. Hvem er kidnapperen, og hvorfor gør han det? Hvor forsvinder børnene hen, og hvordan redder man dem? Du kan løse alle gåderne og finde ud af svarene...hvis du ikke bliver bange! I det første afsnit af denne rædsel vil du møde din ven Harry, som har fundet på en plan for at redde dig fra kidnapperen af børn, mens du venter på, at dine forældre vender tilbage. Sammen med ham vil du forsøge at befæste træhuset, så den skræmmende kidnapper ikke kommer til dig. På vej mod dit mål venter puslespil, øjeblikke af frygt, uventede drejninger og masser af sjov! Historien vil udvikle sig hurtigt og meget uforudsigeligt. Dette gyserspil er et spændende, sjovt og skræmmende eventyr til 90'ernes Amerika!