Horror Gallery
Du er blevet hyret til at løse mysteriet om en forsvunden vicevært og et skræmmende kvindeligt spøgelse, der er blevet set i Waterfront-galleriet. Da du ankommer, begynder du at lede efter spøgelset, men langsomt men sikkert bliver du trukket ind i hendes egen verden. Før du ved af det, befinder du dig i en skør verden, der repræsenterer den døde kvindes tanker. Men du er fast besluttet på at finde hende, finde ud af, hvorfor hun ikke kan forlade de levendes verden, og endelig give hende fred. Vil det lykkes for dig?