Hole io: Warzone DLC
Med denne DLC låser du op for: - Militært kort - General skin - Antiterror skin - Soldat skin - Barets skin - Capral skin - Ørkensoldat skin - Ingeniør skin - Snigskytte skin Vælg din seje skin, fortær jetfly, olietanke, militærbiler, flyhangarer, helikopterpladser og bliv STOR!