Prøv begyndelsen af HITMAN gratis, og bliv den næste mestersnigmorder. Den første sektion i spillet udspiller sig i et hemmeligt træningsanlæg, hvor du indtager rollen som Agent 47 for første gang og lærer, hvad der skal til for at blive en agent for International Contract Agency. Alle, der downloader spillet gratis, vil få adgang til alt indholdet i "ICA Facility"-sektionen; - 2 historiemissioner, inklusive alle mellemsekvenser - 2 Escalations-kontrakter - 40+ udfordringer - 17 gennemførelser Bemærk: Dine gemte fremskridt vil blive overført til det komplette spil, hvis du køber det.