HITMAN WOA Free Demo ft. Wiz Khalifa
Indtag rollen som Agent 47, og oplev GRATIS begyndelsen af World of Assassination-trilogien. Start din rejse som særligt indviet, og mød din kontakt ved træningsanlægget for at blive ICA-agent. Nu er du klar. Adgang til noget indhold er betinget af, at du tilmelder dig en gratis IOI-konto og modtager opdateringer fra IO Interactive.