Hide 'N Seek!: Friends DLC
Med denne DLC låser du op for: – 8 nye dyreskins! – 4 nye egernkæledyr! – 5000 ekstra mønter! Kan du ikke finde et godt gemmested? Hop i et kostume og bland dig ind!