Hey Ash, Whatcha Playin’? Pack
Hun spiller da Saints Row IV. Ash. Anthony. Papa Burch. Fås nu som makkere. Hvem skulle være bedre til at hjælpe Bossen end Saints' største fans? Køb lige denne pakke, ikke?