Heroes Trials
Hurtig og hjerteopvarmende RPG-action fuld af udfordringer! Efter at du landsforviser den tidligere forsvarer af din ø vil samfundet have brug for nye helt. Den lange træning af søskende Elia og Zoel fører dem til de sidste tests, hvor det bestemmes hvem der passer bedst til at blive til de nye lokale værger. I finalerne skal de op og konkurrere imod et snusket par og uret for at bevise deres værd. At nå til toppen vil ikke være en dans på roser! Egenskaber: * Styr 2 helte med forskellige evner til at løse gåder og forbered din strategi til kampen. * Beslut om du vil spille spillet som en skyder ved at bruge Elias fortryllelsen. * Kæmp om den bedste tid med overvinding i hver test eller udforsk øen på fri vis for at løfte sløret for dens hemmeligheder. * Nyd en solid og kompakt historie uden at skulle spilde tid på gentagne opgaver.