Heroes Battle Awakening
Bekæmp monstre med monstre, mens du leder legioner mod bølger af angribere i tårnforsvarsstil! Heroes Battle Awakening er et top-down tårnforsvars- og taktisk spil, hvor du har kommandoen over cyklop-riddere, minotaurer, kranieprydede vagttårne og mere, mens du afværger angribere. Samle mønter på slagmarken for at betale for nye enheder og placere dem strategisk langs det 5-bane gitter. Nogle af dine enheder vil gøre skade på afstand, andre vil fokusere på nærkamp, når fjenden nærmer sig, og visse enheder vil specialisere sig i at producere mere guld for at indsætte forsvar hurtigere. Nedkæmp bølger med succes og kom videre gennem 4 unikt-tematiserede kapitler, hver med 10 niveauer at mestre. Men pas på! Når kampen tager til, vil du stå over for horder af skeletsoldater, orker, flyvende troldmænd og endnu større trusler! Kan du beskytte riget?