Hero Survival (Windows)
Prøv at overleve horder af klassiske horror-monstre! Hero Survival er et roguelit-spil, hvor du vil dræbe horder af fjender fra klassiske gyserfilm ved at forbedre din karakter, lære forskellige færdigheder og matche din spillestil med udstyr. Vælg en unik måde for din karakter. Vil du fryse dine fjender? Det er kryomancerens måde for dig! Eller vil du hellere spille rollen som en bombemand, der sprænger ting i luften? Eller måske er du klar til kun at stole på dit troværdige våben? Så er du en naturlig født revolvermand! Brug de mønter, du har tjent i hvert løb, for at låse op for nye karakterer. Bliv stærkere, ødelæg tusindvis af fjender, overlev bølge efter bølge og prøv ikke at forstyrre den gale tidsgud! Funktioner: - Hurtige løb - Vampyrer, varulve, mumier og andre monstre fra klassiske gyserfilm - Hundredvis af genstands- og færdighedskombinationer for at forbedre din karakter - Mange våben. Våben? Revolvere? Haglgeværer? Sniperrifler? Granatkastere? Automatiske rifler? Maskinpistol? Vi har dem alle!