Hello-copter DLC
Udforsk Raven Brooks på en helt ny måde - fra luften! Flyv med Hello-copteren, en fjernstyret flyvende drone udstyret med et kamera og gribekrog; find nye løsninger på gamle hovedbrud, og oplev hidtil uopnåelige højder! Denne DLC er også tilgængelig som en del af Deluxe Edition-indholdet i Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.