Hellboy
Som medlem af Bureauet for Paranormal Forskning og Forsvar har Hellboy forsvaret verden mod fjender, hekse, dæmoner og mere end et par Lovecraftian Gods. Med sin trofaste revolver og hans "Right Hand of Doom" har Hellboy gjort monster-fjernelse til sin specialitet.