Hell Let Loose - Deluxe Edition
Meld dig til den stadigt større Hell Let Loose-oplevelse, der giver dig anden verdenskrig i episk målestok. Slagene har 50 spillere på hver side og en dynamisk og omskiftelig frontlinje, så dette skydespil i førsteperson kræver holdarbejde, kommunikation og strategi, ikke kun for at vinde, men for at overleve! Forbered dig på kamp på en række ikoniske slagmarker, hvor du og dine holdkammerater kæmper mod andre trænede soldater i de 14 unikke, vigtige roller. Med Deluxe Edition kommer du godt i gang med tre af de mest populære DLC-pakker, vi har udgivet: Hot Drop, False Front og Lethal Tide. Slut dig til krigens kaos med forskellige historiske våben, køretøjer og udrustninger, som er sirligt detaljerede, så den brutale og blodige krig føles realistisk. Vi ses på frontlinjerne!