Hell Let Loose - Deluxe Edition Upgrade Bundle
Indhold, der kan downloades. Du skal have basisspillet Hell Let Loose for at spille dette indhold. Opgrader dit basisspil til Hell Let Loose Deluxe Edition, og få 3 af de mest populære DLC-pakker – Hot Drop, False Front og Lethal Tide.