Hell is Us - Secret Code
Få Secret Code-DLC'en og andre bonusser ved at vælge Deluxe Edition af Hell is Us. Med Secret Code-DLC'en begynder eventyret med en mystisk nøgle i din lomme. Hvis der er en nøgle, må der også være en lås. Det er op til dig at finde den.