Hegzis
Behersk hex-gitteret, mens du går gennem farverige afslappende scener, rydder linjer og bruger strategiske værktøjer til at hjælpe! Sæt din hjerne på prøve på tværs af snesevis af unikke udfordringer i Hegzis, et køligt hex-grid puslespil præsenteret i farverig 2D-stil! Vælg en scene fra Serene Beach, Whispering Forest og meget mere, og gå derefter gennem flere niveauer i hver verden og placer dele af forbundne sekskanter for at danne linjer i enhver retning. Når du roterer delene og udfylder linjer for at forbinde hele linjen, forsvinder sekskanter og din score øges. Men pas på ikke at blokere dig selv! Brug specialværktøjer til at udfylde huller eller fjerne uønskede sekskanter og gøre plads til flere. Jo bedre du tænker tingene igennem og placerer dine sekskanter effektivt, jo bedre bonusser modtager du. Lås op for nye scener, eller gå tilbage til godkendte scener for at forbedre din score!