HeadHunters
HeadHunters er et kaotisk couch/online partyspil, hvor du ikke vælger en karakter… du er hovedet. Sæt dig fast på forskellige kroppe for nye våben og evner og tilpas dig undervejs. Op til 4 spillere. Cross-platform. Mist ikke hovedet.