Haven
To elskende opgav alt og flygtede til en fjern planet for at være sammen. Svæv gennem et mystisk landskab, udforsk en fragmenteret verden, og kæmp mod alt, der truer kærligheden i dette RPG-adventurespil om kærlighed, oprør og frihed. Kan kærligheden overvinde alt? Yu og Kay har forladt alt, hvad de kender, og er flygtet til en glemt planet. Spil som de to elskende på samme tid, mens de lærer den nye verden at kende. Udforsk planeten ved at lede efter dele og materialer til at reparere rumskibet med, så det kan blive et hyggeligt hjem. Oplev hyggelige hverdagsøjeblikke som par, mens I laver mad, bygger ting og samler værdifulde ressourcer, så I kan klare jer til næste dag. Kæmp mod alt, der truer kærligheden, ved at synkronisere figurernes handlinger i kampene og finde den perfekte timing og rytme, mens du styrer begge figurer og kæmper for at holde både dem og deres kærlighed i live. Udforsk den smukke, uhyggelige og ustabile planet i dette uventede RPG-adventurespil, hvor du kan opleve den anerkendte musiker DANGERs nervepirrende soundtrack.