Hatup
Tag din tænkehat på for at løse dette gådefulde platformspil! Du er en lille violet menneskelignende figur, der navigerer gennem vanskelige puslespilsbaner, som ændrer sig afhængigt af om han har sin fez på eller ej! Hatup er et platformspil med baner på en enkelt skærm, hvor målet er at undgå pigge og andre fælder ved at bruge præcision, mens du samler nøgler og slår platformene til og fra. Er du klog nok til at finde gennem hver bane og gå videre til den næste udfordring?