Harran Ranger-pakke
Bekæmp de intetanende banditter som Harran Ranger! Tag den nye kamuflagedragt på, nak fjenden med din eksklusive ranger-bue, og kør omkring på sletterne i din Pathfinder. Harran Ranger-pakken inkluderer: et nyt buggy-udseende, en ny figurdragt, et nyt våbendesign og fire piledesign. Bemærk: Dette indhold kræver udvidelsespakken Dying Light: The Following.