Hail & Ice Skin Pack
Få stormkræfter, og giv dine våben skins, der vil få dine fjenders blod vil fryse til is. Hail & Ice DLC-pakken indeholder tre våbenskins, der kan bruges på alle skydevåben i spillet. Vis, hvor koldblodig du er. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.