Gyldne våben-pakke
Denne pakke kan bruges i Red Dead Redemptions singleplayer-historie, hvor spilleren får mere Fame for hvert drab ved at bruge Golden Guns. Jo mere Fame, du får, jo flere missioner bliver der tilgængelige i spillet – hvilket giver dig flere muligheder for at duellere, flere bortførte folk at redde samt mulighed for at bruge færre penge på at bestikke ordensmagten.