Guards
Spil på et hold med fire helte. Forsvar dig mod horder af monstre, planlæg dit næste træk, forbedr dine færdigheder. Vind over alle fjender på hver bane, og deltag i den dødbringende kamp mod bossen! Spil Hovedelementet i spillet er et unikt tur-baseret kampsystem. Du styrer 4 helte, hvor 3 af dem kæmper i front, mens den fjerde står bag sine holdkammerater og bliver helbredt. For at udføre en handling skal du ændre positionen på to vilkårlige helte. Hvis helten fra baglinjen bevæger sig op foran, bruger han et superangreb. Eksempel: Ridderen lammer alle fjender i skudlinjen, mens jægeren lader sin bue med energi og skyder pile mod alle fjender på én gang.