Grim Legends Collection
Træd ind i en fortryllende verden af mørke legender med dystre skove, forbudte templer og forfaldne byer i denne fantastiske Artifex Mundi-trilogi. Red din søster fra en forhistorisk forbandelse. Få helbredende kræfter, og red dronningen af Ørneborgen fra en mystisk sygdom. Udgiv dig for at være en utrættelig monsterjæger i en korrupt by, der håber på frelse. Grim Legends venter dig!