Gridz Keeper
Genopret strømmen til elnettet, og beskyt menneskeheden mod zombieapokalypsen! I kølvandet på en zombieapokalypse henligger verden i mørke. Byerne ligger stille hen, deres elnet er ødelagt og virker ikke. Du er den eneste tilbageværende reparatør, der kan genoprette strømmen til menneskehedens sidste, sikre zoner. Gridz Keeper er et action-puzzlespil med 50 niveauer, der udfordrer dig til at reparere alle niveauernes generatorerne for at komme videre. Hver generator, du reparerer, giver håb, men strømledningerne er ustabile. Hver kontakt, du tænder, udløser også de tilstødende, og nogle bliver mørke igen, mens andre lyser op. Behersk elnettet, forudse kædereaktionerne og få lyset tilbage lyset én generator ad gangen!