GreedFall: The Dying World - Digital Art Pack
Oplev inspirationerne, skitserne og de mystiske landskaber i GreedFall: The Dying World med en 50 siders digital kunstbog, som indeholder kommentarer fra udviklerne og følger spillets visuelle skabelse. Fortsæt din rejse med det originale soundtrack, fremført af et symfoniorkester og komponeret af Olivier Derivière, som har vundet flere priser samt er BAFTA-nomineret. Genoplev følelserne fra dit eventyr, hvor storslåethed og melankoli smelter sammen.