Greaser Pack
Mafia II Greaser-DLC handler om fart. De her to nye fartdjævle vinder dig registreringspapirer hver gang. Kombineret med to nye kostumer til Vito, et med læderjakke og tunge støvler, det andet en læderracerdragt, er du klar til at starte motorerne.