Gravity Ball Quest
Kontroller tyngdekraften, undvig forhindringer, og prøv at komme længere og længere i Gravity Ball Quest, et uendeligt arkadespil med reflekser, hastighed og overlevelse. Skift side af banen i det rigtige øjeblik, undgå pigge, og hold bolden i bevægelse, efterhånden som udfordringen gradvist stiger. SKIFT TYNGDEKRAFT OG MESTER DINE REFLEKSER! Ændr tyngdekraften for at få bolden til at skifte side og undvige forhindringer, der dukker op undervejs. UNDGIV PIGGE OG OVERLEV SÅ LÆNGE SOM MULIGT! Jo længere du overlever, jo højere hastighed, og jo sværere bliver det at reagere på forhindringer. Test din reaktionstid, koncentration og præcision for at opnå en stadig højere score. SAML STJERNER OG LÅS OP FOR NYE BOLLE! Saml stjerner under kampene, og brug dem til at låse op for nye bolde i butikken. Slå din rekord, avancer længere og længere, og mestr denne uendelige arkadeudfordring med hastighed, reflekser og overlevelse.