Graveyard Girls
Det er Halloween og to piger mødes på en kirkegård... "Sorg er ikke et lavpunkt. Det er et skræmmende højdepunkt på toppen af et bjerg, jeg aldrig har besteget." Det var aldrig Elles plan at besøge sin fars grav til Halloween, men helt uforklarligt finder Elle sig tiltrukket af den lokale kirkegård. I håb om at finde en antydning af afslutning, ankommer hun til hans grav med en notesbog klamret til brystet. For første gang i årevis sætter Elle sig op ad sin gravstenen og taler med sin far. Hun overvældes af minderne, lukker øjnene og fokuserer i stedet på at trække vejret. Dagslyset glider væk, men en fremmed nærmer sig, inden Elle når at gå. Det er Halloween, og to sørgende verdener kolliderer, da Elle og Lucia mødes. Graveyard Girls er en visuel fortælling med Halloween-tema der handler om kompliceret sorg og overvindelse af modgang. Find Elles "skriblerier" for at lære om hendes kampe, bliv venner med en mystisk pige og tal sammen om død og tab.