Grass Roots Pack
Nok er The Saints bedst kendt for deres flotte tøj og overdådige livsstil, men det betyder ikke, at du ikke kan nyde et stort udvalg af tøj, våben og køretøjer. For eksempel denne kulturelt alternative pakke, der er inspireret af nogle af USA's landlige indbyggere. Inkluderer to nye sæt tøj, et nyt våben og en flot pickup!