Grand Theft Auto V Legacy (PC)
Da en ung hustler, en pensioneret bankrøver og en sindssyg psykopat kommer i karambolage med nogle af den kriminelle underverdens mest uhyggelige elementer samt den amerikanske regering og underholdningsbranchen, bliver de nødt til at gennemføre en række nervepirrende røverier for at overleve i en nådesløs by, hvor de ikke kan stole på nogen – og da slet ikke hinanden. I Grand Theft Auto V til PC kan spillerne udforske den prisvindende verden i Los Santos og Blaine County i opløsninger op til 4K og mere, og de kan opleve spillet i 60 fps. Spillet byder på en lang række tilpasningsmuligheder særlige for PC, heriblandt mere end 25 særskilte konfigurationsindstillinger for teksturkvalitet, skygger, tessellation, anti-aliasing og meget mere, og derudover er der også mulighed for i vid udstrækning at tilpasse spilstyringen for mus og tastatur. Dertil kommer også en befolkningstæthedsindstilling, som styrer mængden af bil- og fodgængertrafik, og understøttelse af et setup med to eller tre skærme, 3D-kompatabilitet og tilsluttet controller. Grand Theft Auto V til PC indeholder også Grand Theft Auto Online, som understøtter op til 30 spillere og to tilskuere. Grand Theft Auto Online til PC indeholder alle opgraderinger til spillet og alt indhold, som Rockstar har lavet siden lanceringen af Grand Theft Auto Online, herunder spiltyperne Heists og Adversary. PC-udgaven af Grand Theft Auto V og Grand Theft Auto Online byder på First Person Mode, der giver spillerne mulighed for at udforske den utrolig detaljerede verden i Los Santos og Blaine County på en helt ny måde. Grand Theft Auto V til PC kommer også med det helt nye Rockstar Editor, der byder på et stærkt udvalg af kreative værktøjer, som gør det muligt hurtigt og nemt at optage, redigere og dele spiloptagelser direkte fra Grand Theft Auto V og Grand Theft Auto Online. Med Director Mode i Rockstar Editor får spillere mulighed for selv at sætte scenen for historier med prominente spilfigurer, fodgængere og endda også dyr, så deres vision kan vækkes til live. Sammen med avancerede kameramuligheder og redigeringseffekter, bl.a. fast- og slowmotion, kan spillere tilføje deres egen musik med numre fra GTAV-radiostationer eller på dynamisk vis styre lydniveauet på musikken i spillet. Færdige videooptagelser kan uploades til YouTube direkte fra Rockstar Editor. Soundtrackmusikerne The Alchemist og Oh No vender tilbage som værter på den nye radiostation The Lab FM. Stationen byder på ny og eksklusiv musik fra producerduoen baseret på og inspireret af spillets originale soundtrack. Gæstemusikere inkluderer Earl Sweatshirt, Freddie Gibbs, Little Dragon, Killer Mike, Sam Herring fra Future Islands og mange flere. Spillere kan også udforske Los Santos og Blaine County, mens de nyder deres egen musik fra Self Radio, en ny radiostation, som spiller soundtracks skabt af spilleren selv.