Graffiti Glow Skin
Rebel med en retfærdig sag? Graffiti Glow DLC Pack indeholder et eftertragtet våbenskin, der får dig til at træde ud fra mængden. Det kan bruges på alle våbenmodeller, så du skal bare sende kugler mod dine fjender. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.