Gori: Cuddly Carnage - Catbox Skin Pack
Tak, fordi du støtter Gori! God fornøjelse med det følgende gratis indhold Skin Pack til Gori: Cuddly Carnage indeholder: - Et lækkert nyt outfit til Gori - Nye effekter til Goris skjold. Hent pakken i dag, og nedkæmp Adorable Army med stil!