Gore Doctor
Gore Doctor er et fordybende gyserspil fyldt med nervepirrende spænding. Du vågner op i det forskruede institut hos en desperat læge, som har brudt alle regler for at redde sin kone, Scarlett, fra en dødelig sygdom. Efterhånden som Scarlett bukker under for sin skæbne, synker lægen ned i vanviddet og bliver overbevist om, at døden er den eneste udvej. Spillerne skal navigere i de mareridtsagtige korridorer på lægens institut, konfrontere groteske rædsler, afdække mørke hemmeligheder og stræbe efter at slippe ud med livet i behold. Kan du overleve den snoede labyrint og opklare de hjemsøgende mysterier indeni? Din rejse begynder inden for lægeinstituttets forfaldne og ildevarslende mure, et sted, der engang var dedikeret til helbredelse, men som nu er opslugt af ondskab og fortvivlelse. Hvert skridt, du tager ind i de svagt oplyste korridorer, fører dig dybere ind i en verden af groteske rædsler, forskruede eksperimenter og ubeskrivelig terror. Atmosfæren er tyk af frygt, og hvert knirkende gulvbræt og hver fjern stønnen er kun med til at øge din angst. Men overlevelse alene er ikke nok. For virkelig at forstå de rædsler, der har udspillet sig inden for disse mure, må du afdække de mørke hemmeligheder, der ulmer under overfladen. Gennem dagbogsnotater, spredte dokumenter og skjulte artefakter vil du stykke lægens nedstigning til vanvid sammen og de forfærdelige konsekvenser af hans handlinger. Den sandhed, du afdækker, vil udfordre din egen opfattelse af rigtigt og forkert og udviske grænsen mellem frelser og monster. Gore Doctor er ikke for sarte sjæle. Det er et spil, der svælger i det groteske og skubber til grænserne for horror og blod for at skabe en oplevelse, der vil efterlade dig åndeløs og forstyrret. Forbered dig på en psykologisk rutsjebanetur, hvor alle dine nerver vil blive testet, og din mørkeste frygt vil blive sluppet løs. Kun de stærkeste vil komme ud af lægens institut med deres forstand intakt, men vær advaret, prisen for overlevelse kan være højere, end du kan forestille dig.