Gord - Deluxe Edition
Gå ud over portene med Gord Deluxe Edition. Gord er et strategibaseret dark fantasy-eventyrspil, der foregår i et fjendtligt, trøstesløst land, inspireret af slavisk mytologi. Under elejring af ondsindede væsner skal du bygge for at overleve. Men for at verleve, skal du erobre mørket bag portene. På ordre fra kongen, er du sendt ud for at sætte dit aftryk på en tæmmet verden - og bygge og udbygge bosættelser i kamp med røvere, monstre og meget andet. Hold Your Ground er et bølgescenarie, der kan tilpasses. Forsvar dig mod bølger af fjender, der bliver stærkere og stærkere. Forbered dit forsvar, og gør dig klar til de kommende angreb!