Golf With Your Friends (Windows Version)
Hvorfor have venner, hvis det ikke var for at spille golf ... med sine venner! Der er ingen grænser, når du tager på banerne med hurtig, spændende og simultan minigolf for op til 12 spillere! Vigtige funktioner: Multiplayer for 12 spillere! Sørg for, at dine evner er helt friske, når du tager fra tee og møder 11 andre golfspillere i onlinespil for flere spillere. Baner med temaer! Få gang i spillet, og gå mand mod mand på temabaner! Bliv pro i piratskibet, kæmp mod ormene på ormebanen, eller sigt efter en albatros i det historiske tema. Powerups! Skab splid mellem dine venner, når du fanger deres bold i honning, fryser den eller forvandler den til en terning. Tre spiltilstande! Tee off i klassisk minigolf, slå for at få par i tøndebånd, eller byt hullet ud med et hockeymål. Brugertilpasning! Lav fairwayen om til landingsbane – med stilfulde hatte, kasketter og haler til dine bolde!