Golf Guys: Party DLC
Med dette DLC vil du låse op for: - Punk Boy karakter skin - Skin til Hot Dog-karakteren - Elektrisk guitarbat med maksimal præcision og kraft - Smiley-bold med maksimal vindmodstand Erobre golfbaner i nye party-outfits, og slå dine modstandere med et helt nyt bat!