Godzilla
Det er tid til at møde monstrenes konge i den nye Godzilla-eventyrverden fra Team-KYO og Impress. Vælg din yndlings-Godzillafilm, og vær med til noget bysmadrende sjov. Spil dig vej igennem ved at undslippe Godzillas vrede eller endda ved at ødelægge byen som det blokkede bæst.