Gods Will Fall - Valiant Edition
Du er menneskehedens sidste håb Gudernes brutale hersken over menneskene har varet i årtusinder. De er opsat på at sprede død og lidelse, og de kræver, at hver mand, kvinde og barn blindt underkaster sig og sværger evigt troskab. De, der nægter, kan se frem til en langsom, men nådesløs død. Oplev de brutale prøvelser, som en dristig gruppe krigere udsættes for i deres kamp for at befri menneskeheden fra gudernes jerngreb. Alle våbenføre mænd og kvinder, der har levet under gudernes brutale styre alt for længe, bliver hidkaldt for at bidrage til din klan med otte keltiske overlevende, der skal udfordre legionerne af grufulde bæster og håndlangere, der venter i hver af gudernes helvedesriger. Din fortælling bliver mere og mere personlig for hver beslutning, du tager. Succes fører til nye legender, fiasko til hurtig død. Valiant Edition indeholder DLC-pakken "The Valley of the Dormant Gods" Med: Tre nye guder Kæmp dig vej gennem tre nye infernalske guderiger. Hvert af disse ukendte helvedeslandskaber er beboet af sværme af afskyelige bæster og vil teste dig til det yderste. Nye våbenklasser Spil som to nye barbariske krigertyper med hver deres unikke og dødsensfarlige kampstil. Nye genstande En overflod af nyt udstyr og nye forsyninger, som kan hjælpe din klan i kamp og vende krigslykken. Nye evner Nye måder at gå i nærkamp på for at styrke din krigers kampsystem og sikre, at den rette mester bliver valgt til de kommende kampe. Udforsk oververdenen PÅ din vej gennem den fredfyldte oververden skal du holde udkig efter de skjulte hemmeligheder, der er spredt ud over landskabet. Krigerens klæder Giv din klan de fineste, kampklare dragter og hovedbeklædning som prikken over i'et, når de træder ind i kampen. The Valley of the Dormant Gods-indholdet vil blive udgivet i episoder som tre nye niveauer i spillet efter lanceringen. Hvert niveau indeholder en ny gud sammen med det andet bonusindhold.