Goat Simulator 3 - Digital Downgrade: Xbox One Edition
Digital Downgrade DLC bringer mere nyredigeret gedeindhold, end du nogensinde kunne forestille dig! Nyredigeret skrald: - Spil som Old school Pilgor - Full Tank panser (MMO) - Goat Zero skin (GoatZ) - Rumhjelm og dragt (Waste of Space) - Don Pastramis, Valentino Salamis, Dolph Spaghettis & Humphrey Ciabattas masker (Payday) - Digitalt soundtrack - 3D-udskrivning af filer: - Pilgor - Tony Shark - Goat Tower - Trinket ANSVARSFRASKRIVELSE: Xbox One understøtter co-op for 1-2 spillere ANSVARSFRASKRIVELSE 2: Goat Simulator 3 er endnu et totalt dumt spil. Vil dette spil lære dig, hvordan du bliver ét med din lokale flok? Sikkert ikke. At lytte til David Attenborough lære dig noget om rigtige geder ville absolut være noget smartere.