GigaBash - Ultraman Zero DLC
Denne DLC tilføjer "Ultraman Zero" og "Ultraman Belial", to ikoniske Ultraer, der hinandens antiteser, som de kunne ses i deres klassiske ""Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie""-debutformer fra 2009. Hver legendarisk karakter har sine egne unikke evner og altødelæggende træk i denne hyldest til deres vedholdende arv. En kriger, der har begået fejl og overvundet disse fejl: Ultraman Zero er en dygtig kæmper fra Land of Light - en Ultra! Ultraman Zero bruger Zero Sluggers til at holde fjenderne på afstand, Emerium Slashes til at tæske dem på tæt hold og har stor erfaring i nærkamp i rummet. Ultraman Zero er en mester i kamp. Det er en helt, der forstår, at styrke uden retfærdighed er farligt! Ultraman Belials skæbne var engang storhed men valgte i stedet styrke og stolthed. Ultraman Belial bruger den mægtige Giga Battlenizer og står i spidsen for hævn mod Land of Light og dets folk. Aliengenerne, der er blevet ført ind i denne faldne Ultra, giver den frygtindgydende evner og styrke, der matcher dens indre vrede. Kløer, ildkugler, lyn og mørke: Ultraman Belial er ren vildskab! Den ene hungrede efter styrke og betalte prisen, den anden overvandt sulten og blev endnu stærkere. Hvem vil du manifestere i arenaen? Den hidsige helt, Ultraman Zero? Eller den hævngerrige Ultraman Belial, der er fyldt med raseri og vrede?