Giant Rush: Silly DLC
Med dette DLC låser du op for: - 5 hatte, der får dig til at se fjollet ud - 500 tændstikmænd til din by - 2500 diamanter til at udvikle din figur - En ny "Lussing"-animation Knus dine fjender og bliv kæmpernes konge!